چای خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و کم خونی است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان نارسایی کلیه، بنابراین به عنوان یک بیمار باید با توجه بالا به مواد غذایی که می خورند پرداخت. برخی از بیماران استفاده می شود به نوشیدن چای، اما دکتر گفت: آنها باید به جلوگیری از آن را بنوشید. آیا این درست است؟ بعد اجازه دهید ما را نگاه می کند که آیا چای خوب است یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است؟

این معلوم است که چای دارای عملکرد مراقبت های بهداشتی، می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا و چربی، حتی می توانید آنتی آتروژنیک. بنابراین نوشیدن چای نور مناسب برای بیماری شما مفید است، اگر شما علائم و نشانه های تورم، آن را نیز می تواند کمک به تغییر وضعیت بد است. اما چای غنی از اسید آمینه و مواد معدنی است، همه آنها را خواهد اگزالیک اسید در ادرار است که ممکن است سنگ کلیه ایجاد و تشدید بیماری شما را افزایش دهد. برای بیماران مبتلا به کم خونی، شما بهتر است دور از چای سنگین. چرا که تانن در چای ترکیب آهن، شکل گیری آنها سخت است جذب شود که بار به کلیه ما اضافه کنید، در نتیجه افزایش درجه از کم خونی.
بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و کم خونی، شما بهتر است برای جلوگیری از به نوشیدن چای سنگین، به ویژه پس از شام. اگر شما به آن استفاده می شود، شما می توانید برخی تحت ساخت و ساز از دکتر خود داشته باشد. اگر شما نیاز به کمک، لطفا پزشکان آنلاین ما مشورت، آنها را از توصیه های مناسب را برای شما در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر سوال دیگری در مورد بیماری مزمن کلیوی و یا رژیم غذایی، لطفا تردید نکنید به من اجازه می دانم. شما می توانید پیام ها به ما را ترک، و یا به ما ایمیل به طور مستقیم. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چای خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و کم خونی است





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، کم خونی، چای، چای خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و کم خونی است ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: